• (iOS) War Troops 1917: Siper Savaşı 1. Dünya Savaşı daha fazla jeton hilesi

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ War Troops 1917: Siper Savaşı 1. Dünya Savaşı ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ War Troops 1917: Siper Savaşı 1. Dünya Savaşı IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ daha fazla jeton hilesi ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ War Troops 1917: Siper Savaşı 1. Dünya Savaşı 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Bu oyunu çevrimdışı olduğu için seviyorum ve strateji oyunlarını seviyorum bu oyunu tavsiye ederim

    Turret Fusion Idle Clicker פנאי jhm

    5 yıldız verirdim ama yanlışlıkla tüm reklamların arasına biraz oyun eklemişsin.

    Oyun oldukça iyi ve bana eskiden çok oynadığım bir oyunu hatırlattı, ama o oyunun reklamı yoktu ve bunda çok var. Seni bu kadar çok reklam izlemeye zorlamasaydı, muhtemelen hala bu oyuna sahip olurdum

    oyun çok güzel çok beğendim

    Çok kötü boş indirmeyin zaman

    Bu iyi bir oyun ama neden daha fazla oyunun kilidini açmak için aptalca saatlerce ödemem veya beklemem gerekiyor.

    Yeni birlik alamazsınız çünkü zar zor başka bir para alıyorsunuz. Oyunun ayrıca zorlaşması gerekiyor, her maçı kazanmak için tek yapmanız gereken spam piyade.

    War Troops 1917: Trench Warfare WW1 Strategy Game ยุทธศาสตร์ vbd

    Sevmediğim şey, birliklerinizi satın aldığınızda HEPSİ yumurtlama zamanlayıcılarını yeniden başlatmaları. Bu nedenle, en hızlı birliklerinizi tekrar tekrar gönderirseniz, ezici sayıda birlik nedeniyle savaşı her zaman kazanırsınız. Savaşa bir keskin nişancı göndermek isterdim ama kazanmak istersem, keskin nişancılar çok yavaşlar ve daha düşük bir birlik satın aldığınızda zamanlayıcılarını her zaman yeniden başlatırlar. Umarım zamanlayıcıları toplu olarak yerine Bireysel olarak yeniden başlatmak için yeniden düşünebilirsiniz.

    War Troops 1917: Trench Warfare WW1 Strategy Game Стратегії grs

    Güzel ve basit bir oyun. Ama bi o kadarda zorlayıcı

    Tank operasyonu

    Oyun güzel ama oyun parası çok zor düzenleniyor düzeltilin bu olay

    Vay vay. Oynaması en iyi ve kolay oyundur. Konsept basit ama çok ilginç ve zorlu bir oyun. Ayrı seviyeler için farklı birlikler var, bence harika. Bu, strateji kategorisindeki en iyi oyunlardan biridir. Eğlenceli oyun. Bu oyunu savaş stratejisine ilgi duyan tüm oyunculara tavsiye ettim.

    Eğlenceli oyun ama tankların kilidini açtıktan sonra, özellikle oyunun başlarında yaparsanız, kazanmak için onları her seviyede spam yapabilirsiniz.

    çok kolay

    Oldukça iyi, ama aynı zamanda biraz zor. Demek istediğim, CPU askerleri göründüğünden daha dayanıklı ve her zaman önce el bombası atıyorlar, subaylarım hiç atmıyor.

    Eğlenceli ama düşman çağırmayan bazı seviyeler var, bunu yapar, böylece 25 lvl'ye hızlı bir şekilde ulaşabilir ve zengin bir boi değilseniz, bunu oynamanızı tavsiye etmeyeceğim seviyelerde paranızı boşa harcarsınız.

    Birkaç seviyeyi geçince sıkıcı oluyor. Şimdiye kadar 20. seviyeye çıktım ve sıkıcı ve tekrarlayıcı, zorlayıcı değil ve onu taze tutan hiçbir şey yok ya da uzun süre oynamaya devam etme isteği uyandırıyor.

    ilginç. bir tür dik bir zorluk artışı ama harika.

    Oyun bazen donuyor ya da siyah ekran veriyor. Diğer tek şikayetim, ya fiyatların düşmesi gerekiyor ya da ödüllerin artması gerekiyor çünkü birimlerinizi daha yüksek seviyeler için yeterince güçlü olacak şekilde yükseltirken her şeyin kilidini açmanın temelde imkansız olması. Bunun dışında oyun çok eğlenceli.

    War Troops 1917: Trench Warfare WW1 Strategy Game אסטרטגיה wgg

    Bu bedava jetonlar için ama ben 2 veriyorum çünkü mantıklı olmayan her bölgeye girmek için beklemeniz gerekiyor, lütfen bunu çıkarın

    Girafikleri hariç herşey çok güzel

    Basit ve vakit geçirmelik bir oyun

    Tam aradığı bir oyun.

    kötü

    Bu oyunları grafikleri ve oyun planları ilgimi çektiği için indirdim. Bu oyunun tarzı bana gelecek ve teknoloji hakkında fikir veriyor. evet çok güzel.aynı benim gibi

    War Troops 1917: Trench Warfare WW1 Strategy Game Diskarte mpt

    Oyun çok ama çok güzel bir herkeze oyunu tavsiye ediyorum ama oyuna türk dili olacaksın

    Askerlerin sadece 1. Dünya Savaşı teması olsa daha iyi olurdu. Zırh oyunlarındaki oyuna çok benzer.

    Fikir ve üslup harika. Ancak çok fazla basit. Her görev, temel piyade ile kazanılabilir (tıpkı 1. Dünya Savaşı haha gibi), ancak bu, birliklerin geri kalanını anlamsız kılar.

    Oyun başlatma sırasında çökmeye devam ediyor

    Tek kelimeyle iğrenç

    En İyi Savaş Oyunlarından Biri.. Onu Seviyorum Grafikler iyi ve Oyun Gerçekten İlginç. Tüm Seviyeler Zorlu ve ılımlı.. Genel olarak bu oyunu seviyorum ve diğerlerini de tavsiye ediyorum.. ve geliştiriciye bu aksiyon savaş oyununu yaptığı için teşekkürler>

    Kazanmak paradır. Düşmanların silahları sizinkinden daha uzağa ateş ediyor, yetenekleri sizinkinden daha hızlı şarj oluyor ve tüm iyi birlikler delicesine pahalı ya da yeniden şarj olması çılgınca zaman alıyor.

    Kelimenin tam anlamıyla ConArtist of Armor Games tarafından yapılan eski flash oyun "Warfare 1917" ile aynı oyun. Konsept ve oyun mekaniği doğrudan flash oyundan sökülmüş, bunun manevi bir halef mi yoksa bir soygun mu olması gerektiğinden emin değilim :/ Oyunun kendisi güzel görünüyor, harika bir sprite çalışması, orijinal flash gibi oynuyor oyun ama bazı hileler ile. Başka ne söyleyeceğimden emin değilim, eğer geliştiriciler eski ConArtist çalışanlarıysa, ona daha yüksek bir puan vereceğim...

     


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :